23 Березня, 2021 У Шепетівці запустили цілодобову «гарячу лінію»
З 22 березня у тестовому режимі запрацювала Шепетівська екстрена диспетчерська служба ШЕДС-1503.
Це міська централізована «гаряча лінія». Метою діяльності служби є в оперативному режимі, цілодобово приймати вхідні дзвінки від мешканців для врегулювання питань, які потребують негайного втручання з боку структурних підрозділів міської ради та комунальних підприємств міста. У першу чергу мова йде про екстрені ситуації — прориви водопровідних та каналізаційних мереж, пошкодження мереж теплопостачання, перебої у постачанні електроенергії, розгерметизація каналізаційних люків, розриви ліній електропередач.
Як зателефонувати до ШЕДС?
1) Зі стаціонарного номера телефону — 1503.
2) З мобільного номеру телефону +38 096 504 1919.
За вказаними номерами телефонів диспетчери служби приймають дзвінки цілодобово. Щоб здійснити звернення до ШЕДС потрібно зателефонувати за вказаними номерами, назватися, описати суть звернення та залишити контактний номер телефону.
Питання екстренного характеру, які підлягають компетенції служби, оперативно примаються в роботу. Звернення, що несуть не екстрений характер перенаправляються на відповідальні структурні підрозділи комунальних підприємств, виконавчого комітету Шепетівської міської ради та управлінських компаній, що займаються комунальним обслуговуванням містян.
Нагадаємо, що 11 березня Шепетівською міською радою було підписано «Меморандум про співпрацю з комунальними підприємствами та підприємствами, що надають житлово-комунальні послуги» в рамках початку роботи Шепетівської екстреної диспетчерської служби (ШЕДС – 1503).
- Пожежа ледь не знищила магазин на Хмельниччині
- У Хмельницькому на пожежі в квартирі врятували четверо дорослих та немовля (відео)
- Водіїв Хмельниччини попереджають про блок-пости та дають настанови, що робити в разі ДТП
- Призупинення електропостачання у Хмельницькій громаді 23 лютого (адреси)
- Для громадян України розробили рекомендації щодо дій у разі надзвичайної ситуації