Суспільство

10 Лютого, 2021 Що коїться з громадським транспортом у Хмельницькому?

Неочікувані несприятливі погодні умови (снігопади та ожеледиця) взимку заблокували зненацька транспортну систему міста Хмельницького. Масла у вогонь підливають перевізники: транспорт знімають з маршрутів, адже через карантинні обмеження і низьку вартість проїзду, працюють “у мінус”. Потерпають від колапсу прості хмельничани.

 

Мікрорайонів багато – проблема одна

 

У місцевих ЗМІ вже писали про біль мешканців мікрорайону Ракове, які зранку змушені спочатку їхати на кінцеву зупинку, довго чекати, пробиратись через натовп, щоб мати можливість сісти на тролейбус. 

 

 

Центральна  “вузлова” зупинка міста – ТЦ “Либідь Плаза” – ще той майданчик для вирішення квесту “злови маршрутку”. Тут правила карантину не діють. Натомість міцні нерви і нахабність можуть допомогти потрапити у теплий салон громадського транспорту.

 

 

Нарікають і мешканці мікрорайону Лезневе, мовляв у час пік “маршрутки” знімають з рейсів і вони проїжджають повз зупинки. 

 

Мікрорайон Озерна – найбільший спальний район міста теж потерпає від незручностей. Зранку дістатись від вулиці Панаса Мирного у інші частини міста майже не реально.

 

 

Ще минулого року, аби розвантажити громадський транспорт під час карантину, роботодавцям запропонували змінити графік роботи та розпочинати робочий день о 8, 9 та 10-ій ранку. На жаль, схема не спрацювала.

 

Що робити радять хмельничани

 

У інших містах України існує практика: громадяни на зупинках вишикуються в черги на необхідні маршрути. І у Хмельницькому є така практика, щоправда лише на одній зупинці і лише на один маршрут (біля обласної лікарні). Так, навчити містян до черг буде важко, але розпочати варто. У мережі дають поради місцевій владі: на зупинках розмістити інформацію про необхідність цивілізованої поведінки, а тротуари зонувати (маркувати), щоб хмельничани знали де розпочинається черга на той чи інший маршрут.

 

 

Також містяни обурюються – на маршрутах замало великогабаритного транспорту, тролейбусів на автономному ходу:

“Дайте людям право вибору , а може місто за податки наші – не локації буде влаштовувати в центрі міста , а ці кошти використає на компенсацію за громадський транспорт?”, – пише місцева мешканка.

 

Підвищення вартості проїзду неминуче

 

У міському управлінні економіки порахували: при зарплаті водіїв у 6 800 гривень і вартості дизельного палива 22 гривні за літр, середня вартість перевезення має становити 10 гривень 80 копійок. Про підвищення цін говорилось і раніше, наразі, це лише питання часу.

 
ЧИТАЙ НАС У TELEGRAM
    Підписатися
    Сповістити про
    guest
    1 Коментар
    Старіші
    Новіші Найпопулярніші
    Вбудовані Відгуки
    Переглянути всі коментарі
    Андрій Примар
    Андрій Примар
    7 місяців тому

    Де перевізники беруть стільки грошей, щоб постійно перекривати великий мінус?Пора ними зайнятись поліції, де беруть кошти. Може якийсь наркотрафік?